Perşembe, Haziran 21, 2012

Kısa Bi Tatil Yapıp Döndüm

Bi kaç gündür sesimin çıkmaması bu yüzdendir. Mis gibi bi dağ havası alıp döndüm yine Antalyanın sıcağına. Eşimin işi sebebiyle tatilimiz kısa sürdü. Süre kısa oluncada yollarda zaman kaybetmemek için  Olimpos'a gitmeye karar verdik. Ne iyi yapmışııız. Kalabalık şehir otellerindense; sakin, tam kafa dinlemelik, denize rahatça girilebilecek bi yer. Hem bizim için hemde Efe için harika bi seçim oldu. Açık havayı bulan oğlum gece hiç kalkmadan sabahladı. 


 Bekarken ablamla gitmeyi planladığımız pansiyonun önünden geçtik. Keşke gelseymişiz dedim. Daha önce görseymişim buraları. Antik kenti ve denizi eşsiz.
Kaldığımız pansiyon hem tertemiz hemde çok nezihti. Efenin rahat  uyuması için gürültüsüz sakin bi pansiyon seçtik. Bebekli misafirlere beşik ve mama sandalyesi hizmetide verdiler.
Çam kokan dairemizde 3 gece  geçirip geldik.
İnşallah, her ay bi gecede olsa gitme kararı aldık. 
Oğlumun püre zamanı geldi. Ben kaçar.
sevgiler.


2 yorum:

Selestia Hülya Karayel dedi ki...

ohhh tekrarı da olsun inşallah bu tatilin canım benim :) efeyi mıncıkla benim için ;)

mimozayım dedi ki...

Olcak inşallah canım. Mıncırdım yerine.