Pazar, Nisan 22, 2012

Doğum Kiloları Sorunsalı ve bizden son durumlar

Daha önce bu konuyla ilgili hiç bi post yazmadım:) niye? çünkü utandım. evet evet resmen kilomdan utandım.
Şimdi olayı baştan alıyımki daha rahat anlaşılsın durumum.
Efe'ye hamileliğim başlamadan 3 ay önce yaşadığım düşük sebebiyle  bi hayli kilolu başladım hamileliğe.
Sanki bebek doğurmuşum gibi tam 40 gün kanama yaşadım hemde öle böle değil resmen şakır şakır.
Acayip kan kaybettiğim için vitamin ve kan hapları kullandım bünyenin toparlanması için. Kan hapları kesmedi bardak bardak pekmezler içtim. Ayakta duramıyodum çünkü.
Haplar ve pekmez sayesinde epeycede kilo aldım. Alınan kilolar verilmeden Efe'de ben geliyorum diyince hadee  aldım başımı gittim.
Hamileliğim boyunca aslında aşırı bi kilo alımı olmadı. Yani 20- 30 kilo alanları biliyorum. Tamam benimkide az değildi ama dediğim gibi aşırıda değildi. 16 kilocuk :)) Neyse efenim, doğumda bebekti suyuydu bi 7 kilo gitmişti eve geldiğimde. Amma velakin süt derdi o 7 kiloyu hemen geri getirdi bana.
Ne kadar dikkat ettim bol bol su içtimsede bundan 1 ay öncesine kadar gram oynamadım tartıda.
Ne kadar doğru bilmiyorum ama çevremdeki herkes sezeryan olduğum için 4-5 aydan önce zayıflayamazsın diyip durdular.
Vallahi öylede oldu.
Bir ayda birden bire zayıflamaya başladım. 2-3 derken 10 kilo gitti.
Hele bugün misafirlerim vardıki hepsi beni benden aldı. İnanamadılar.
Şimdi gitmesi geren bi 10 kilo daha var.
Onuda emzirdikçe yavaş yavaş vericem inşallah:)


Bu kilo probleminin üstüne Efe'den haberlerle devam ediyim.
1 hafta önce ana oğul öyle bi hastalandıkki sormayın.
Öksürük, burun akıntısı ve ateş şikayetiyle acile bile gittik.
Zavallı oğlum, burnu tıkalı olduğu için beni bile güç bela emdi. 38,5'ları gördük deredece.Öksürürken boğazı acıdığı için ağlayıp durdu.
Çok şükür atlattık, şuan çok az öksürüğü kaldı.
Uyku düzenimiz alt-üst oldu.
7-8 saat kesintisiz uyuyan çocuk, saat başı uyandı.
Hala eski düzenimiz yok, gece 3-4 kez uyanıyo. Umarım eski düzen tekrar başlar.
Şimdilik benden bu kadar.
Öpüyorum hepinizi. Sevgiler...

4 yorum:

Hülya Karayel dedi ki...

canım benim çok geçmiş olsun. bir an önce uyku düzeniniz de eskisi gibi olsun dilerim.
ne de güzel gülüyor pitt :) maşallah ;)

nilerk dedi ki...

Şunu fark ettim ki hemen hemen bütün postlarını okumuş ama yorum yazmamışım öncelikle bunun için af diliyorum...

Maalesef doğum kiloları hepimizin derdi ne güzel senin doğumla yedi kilo gitmiş ben her hamileliğimde 20 kilo almış eve sadece 3 kilosunu bırakarak dönmüştüm.ama efe daha çok küçük 10 kilo şimdiden gittiyse diğerleri de gider emzirme ile bir de peşinde koşturmacada yardımcı olur kurtulursun inşallah.Sevgiler...

Zeynep dedi ki...

çook geçmiş olsun :( yakışıklıyı öperim ;)

mimozayım dedi ki...

Hülyam; Saol kuzumi maşallah bu gece eski düzeninden bi gece yaşadık umarım devamı gelir.

nilerk;Canım estağfurullah, daha öncede yorum yazdın bana hatırlıyorum ben:))İnşallah dediğin gibi olur bana tempo lazım.

Zeynep; Teşekkür ederim siyah prensesim. Bizde öpüyoruz güzel kızını bal yanaklarından.