Cumartesi, Temmuz 16, 2011

Son günlerin özeti :))

Benim tatilim eşimle değil anne baba ve kardeşle yapılacak. Önce memleket, sonra Ordu Ünyede bi hafta ailece tatil. Annem ,  babam bu tatili haketti. Aslında babam annemle başbaşa gitmek istiyo ama annem anaç kadın :) evlatları olmadan asla. Kardeşim ve benide dahil etti. Tabi yanlarında bu sefer henüz göremedikleri torunlarıda dahil. :)

Dedim ya annem ve babam bu tatili fazlasıyla hakettiler. Yaşadığımız büyük kaybın sonunda herşeyi unutmakla verdikleri başarıyı tatille taçlandırmaya karar verdiler. Allah bi daha ne annemin ne babamın yüzünü yere düşürmesin (amin).

Şuan erkek kardeşim benimle beraber. Ben onların yanında memleketimde tatil yapmak için can atıyorum o da Antalyada benim yanımda yapmak için can atıyor :)
 Pazartesi günü Allah nasip ederse dönüyoruz.

Bu arada oğlum artık hareketlerini bana hissettirmeye başladı. İnanılmaz bi duygu :)) 18+2 günlüğüz şuan. Öncelerde oluşan gaz kıpırtılarını hissettim ama bu hareketler çok farklı. Doktorda artık kuvvetli hareketlerini hissetmeye başlamış olacağımı söyledi.

Kandiliniz mübarek olsun, şehitlerimiz içinde tüm  Trkiyenin başı saolsun.
Askerlerimiz yan gelip yatmadı yan yana yattı. Allah ailelerine sabır versin.

Herkese sevgiler.

3 yorum:

Swotpisces dedi ki...

hayırlı tatiller sevdiklerinizle. :))

TALA (BIRAKTIĞIM İZLER) dedi ki...

İyi tatiller. E turizmci eşi olunca tatiller eşşiz oluyor genelde. Ama bu gğnlerin tadını çıkar.Doğana kadar demeyeceğim ben.
İlk okula başlayana kadar. Çünkü okula başlayınca çocuğun tatili yazın babanın tatili kışın olunca çift bilinmeyenli denkleme dönüşüyor tatil :))))

Eğlen bolbol. Ama dikkatlice.

mimozayım dedi ki...

Swotpisces: Teşekkürler canım.

Bıraktığım İzler: Benim halimden de ancak bi turizimci eşi anlardı zaten :)) Canım sömestr tatillerinde ancak denklemi çözebiliriz heralde. Kışında artık kaplıca tatili yaparız :))