Çarşamba, Haziran 16, 2010

ŞAŞKINIM

Bir hediye çekilişine katılıp Shelax Ayak bakım ürünleri kazanmıştım. Dün ben yokken  paketim gelmiş. Turkuaz  arkadaşımızında dediği gibi firma yetkilisi Hakan Bey paketleri göndermiş. Dün ofiste olmadığım için iş arkadaşım almış paketi. Geldiğimde masamın üzerindeydi . Merakla açtım, içinden iki adet, bir ayağın kaymaması için bir de ayakkabının ayağa vurmaması için tasaranmış ürünler vardı.
Yalnız paketler karşı ödeme yapılmış. Şimdi kargoya borcum var. Ben olmayınca sonra almaya geliriz demişler. :))) Ne açık söylüyüm. Kargonun bize ödetilmesi çok tuhafıma gitti. Daha önce XesraX arkadaşımdanda hediye kazanmıştım ama kızcağız kargo bedelini kendisi vermiş, benden para felan talep edilmemişti. Çok şaşkınım. Ha şunuda belirtiyim. Ben ofiste olsaydım, paketi ben alıyo olsaydım, aynen iade ederdim (bilmediğimden açmış bulundum).
Mesele 3-5 kuruş değil. Mesele hediyeye ya, gönülden kopma işi ya...
7.50 lira kargo bedelimi dokunmuş. Canları saolsun:))

Hiç yorum yok: