Salı, Mayıs 25, 2010

Meğer Benim Ayarlarım Bozukmuş :)))

Sevgili Hülya yazımı okuyunca bana ulaşmak istemiş ama yorum yazamamış meğer bendeymiş problem :)) İzleyicisi olduğumu farkedemeyincede başka bi blogdan yardım alarak bana ulaşmaya çalıştı



Drama Queen'in Dikkatine!!! Mimozayım Arkadaşımız İçin Özel Post



Öncelikle Mimozayım beni izlemeye almadığı için bu postu ulaştıramayacağımı biliyorum bu yüzden postumu Drama Queen'e paslamak istiyorum çünkü onu Mimozayım'ın izledikleri listesinde gördüm. Drama Queen lütfen bu postu Mimozayım'ın görmesini sağlar mısın?... Şimdiden teşekkürler...






Mimozayım. Canım benim bloguna daha önce yorum bırakmaya çalıştım. Ama bloguna yorum bırakılamıyor. Yorum yok diye sitem etmişsin ama "yorum bırak" yazan yere tıkladığımızda yorum yazabileceğimiz bir panel açılmıyor dolayısıyla yazamıyoruz hiçbirşey. Sitenden sana ulaşabileceğim bir mail adresi de bulamayınca post yazmaya karar verdim. Blog ayarlarını bi gözden geçir istersen.






Öpüyorum seni....
 
 
Tamamen benden kaynaklı bi problem varmış. Üzgünümm..

12 yorum:

Kırmızı Papatya dedi ki...

Nihayet.. Şükür kavuşturana :)

Ayarlarını düzeltmene sevindim ,
Şu andan itibaren sana bol yorumlu postlar diliyorum :)

Bu arada ufak bir hatırlatma yapmak istiyorum yorumlardaki kelime doğrulamayı da kaldırırsan daha iyi olacak gibi..yine sen bilirsinde..
harfleri yazmadan direkt yorum yollamak isteyenlerdenim ben :)

Sevgiler canım..

FashionDesignbyCnS {Cns'design by Cansu} dedi ki...

evet tatlım bende geçen gün yorum bırakmaya çalıştım ama bırakamadım.. sayfa yüklenmedi.

cicikan dedi ki...

bak artık bırakabiliyoruz bende denemiştim sorun vardı:))) hadi hayırlı olsun:))))

Selestia Hülya Karayel dedi ki...

problem halloldu şükür :) artık yorumları keyifle okursun :)

gunesyuksel dedi ki...

bakim düzelmiş mi... denem 1-2-3.. :) hheheheheh cunku ben sürekli deniyodum deniyodum.. antalyalıyız.. tanısalım, kaynasalım dıe ama olmuyodu.. :)

cicibebe dedi ki...

bi yorumcu daha geldi sana o halde :))) takipteyim ;)

mimozayım dedi ki...

Allahım ne kadar mesudumm, süper bi hismiş bu. Saolun arkadaşlar, vallahi sorunun benden kaynaklı olduğunu bilmiyodum. :)) öpüyorum hepiniziii.

mimozayım dedi ki...

Saklı İnci artık kelime doğrulamada yok !! Onuda ayarladım. :)))

Selestia Hülya Karayel dedi ki...

ooohh şimdi tam yorum yazmalık olmuş :)))

Kırmızı Papatya dedi ki...

Canım,
Çok sağol..
Şimdi daha iyi olmuş :)

Selamlar..

petitbeurre dedi ki...

daha önce ben de denedim yorum bırakmayı ama yorum yazabileceğim bi pencere çıkmadı,ne güzel olmuş böyle oh:)

mimozayım dedi ki...

Artık boool bol yorum yazabilirsiniz bana :)))